My little baby

pregnancy  IAmPregnant Ticker Daisypath Anniversary tickers

luni, 12 ianuarie 2009

Zambesc azi


ZAMBESC si asta imi place chiar daca tu nu esti aici…dar stiu ca te vei intoarce intr-o zi cu soare. Sper doar ca aceea zi sa vina mai repede, daca nu voi sti sa astept. Stau si privesc fotografia ta si parca imi zambeste.

Ce poate fi mai frumos decat zambetul tau, decat ochii tai,decat imbratisarea ta? Nimic pentru ca tu esti unic, esti diferit de restul lumi. Si te intrebi de ce te iubesc? Asta e raspunsul altul mai bun de atat nu pot sa-l astern pe foaie, el se afla in inima mea.

E ceva nou sa scriu cu zambetul pe buze. Poate daca as fi avut mereu zambetul pe buze nu as mai fi dat glas dureri din mine iar ea ar fi ramas acolo. Iar asta nu vreau pentru ca tu m-ai invatat ca zambetul e primul lucru cu care trebuie sa te trezesti.

Of cate m-ai invatat iar tu nu sti… nu vreau sa incapa tristete in aceste cuvinte.

Astazi chair si melodiile triste mi-se par mai vesele, totul parca a prins viata odata cu zambetul meu.

Astazi sunt prea fericita si asta pentru ca tu esti in preajma mea desi nu sti….dar nu mai conteaza…tot ce conteaza este ca pot zambi dupa zile in care am plans, dar mereu dupa furtuna apare intotdeauna soarele.

Doar iubirea te poate salva si doar ea te poate distruge…dar azi iubirea m-a salvat…mi-a redat zambetul…poate maine ea ma imi va aduce lacrimi, dar asa este iubirea azi plangi pentru ea iar maine zambesti, daca nu ai suferi nu ai mai iubi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu