My little baby

pregnancy  IAmPregnant Ticker Daisypath Anniversary tickers

sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Zambesc azi din nou:d


Astazi sunt fericita, asa cum imi sta mie bine.
Am un zambet larg si sunt dispusa sa il ofer din plin celor ce merita.
Astazi sunt foarte fericita.
Cu fiecare cuvant spus, cu fiecare sentiment gandit si nu doar trait, realizez ca am nevoie de lucruri extrem de simple pentru a fi implinita.
Tind spre aceea stare sufleteasca senina, tind departe … Ma hranesc cu si din sentimente pure.
Ma indepartez de oameni indiferenti. Simt cu adevarat ca traiesc. Si asta chiar pe fondul unor probleme stresante.
Am reusit sa fac diferenta intre ceea ce conteaza cu adevarat si ceea ce poate fi trecut usor cu vederea.
Reusesc sa vad in oameni esenta. De cele mai multe ori, ma amuza. De cele mai multe ori…ma dezamagesc. De cele mai multe ori, nu imi provoaca nici o reactie.
Ma lasa total indiferenta.
Sunt singura persoana din lumea asta larga pentru care contez. Invat, odata cu trecerea timpului, sa am grija de sufletul meu. Am ajuns la performanta de a ma accepta si de a face pace cu mine insami.
Ti-am mai spus cat de fericita sunt?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu