My little baby

pregnancy  IAmPregnant Ticker Daisypath Anniversary tickers

joi, 15 ianuarie 2009

O incercare de a-mi lua adio



Ce ar mai fi de zis acum,cand mintea mea incearca sa se opuna,cand mainile mele ezita categoric sa mai scrie cuvinte ce iti sunt adresate,cuvinte ce nu-si mai au rost.am pierdut atatea nopti,atatea zile,atatea lacrimi in zadar.pentru ce mai conteaza daca mai pierd o noapte in plus...ma las dusa pe ganduri de valurile marii ce par ca sufera cu mine.si ma poarta catre acea noapte in care imi doream doar un vis de moment.in care cautam o clipa de fericire. e noaptea cand te-am intalnit si credeam ca viata mea va fi frumoasa.am crezut in zambetul tau,in ochii tai.am crezut ca Dumnezeu a fost prea bun cu mine si mi-a daruit mai mult decat un "vis de moment".insa nu am stiut care imi va fi destinul.poate am gresit dorind acel vis.dar a gresi e omeneste,dar nu mai stiu ce inseamna a gresi sau unde am gresit eu...poate am gresit ca te-am iubit in felul meu.imi las durerea sa-si spuna ultimul cuvant,imi las sufletul sa se destainuie. dar de ce atatea cuvinte irosite,pentru cine? doar ca sa imi iau adio de la tine,doar ca sa iti daruiesc ultima farama de iubire ramasa si care ma chinuie tot mai mult.doar ca sa imi eliberez sufletul de povara unei iubiri neimpartasite?sau pentru ca, cuvintele sunt obisnuite sa isi gaseasca rostul pe o foaie de hartie?nu stiu rostul acestor cuvinte,daca incep sa uit de tine,daca nu mai tin minte vocea ta,chipul tau...nu inteleg,de fapt nu ma mai recunosc. nu inteleg de ce scriu acestea cand stiu ca nu mai are rost..cand pur si simplu e prea tarziu pentru a mai fi ceva,pentru o reintoarcere a ta in viata mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu