My little baby

pregnancy  IAmPregnant Ticker Daisypath Anniversary tickers

marți, 10 februarie 2009

Ganduri pentru el...


Erau zile cand ziceam foarte sigura pe mine de altfel,ca nu va exista si pentru mine vreodata zicala”soarele va rasari si pe strada ta”.Erau clipe in care imi pierdeam increderea in mine doar din cauza ca m-a umilit in ultimul hal iubirea ce i-o purtam acelui necunoscut.Zic bine necunoscut pentru ca pentru mine el nu mai exista.Imi zic tot timpul ca toate zilele in care am suferit au dost doar in inchipuirea mea,si am avut o perioada mai proasta,ca orice persoana.E trist ca se poate intampla si asa ceva.Oricum sunt niste lucruri foarte incurcate pe care am cazut de acord sa le las in trecut,acolo unde isi au locul.De acum in colo voi privi numai in viitor pentru ca mi-am dat seama ca viata e efemera si merita sa traieshti orice clipa si sa o pretuiesti.Asa ca nu am mai lasat sa se vada pe fata mea tristetea.Am incercat sa o alung.Nu facea nimic altceva decat sa ma umbreasca tot mai tare.Si mi-am zis.”-stai putin.ce se intampla cu mine?eu nu eram asa.unde s-a dus starea mea de alta data?”nu e timp pierdut sa incerc sa fiu eu cea de dinainte.fata aceea plina de viata.Si acum pot sa zic cu zambetul pe buze ca in sfarsit a rasarit soarele si pe strada mea.caldura lui,dragostea cu care m-a invaluit m-au facut sa ma inmoi,sa-i dau voie sa patrunda in viata mea si in inima mea,acolo unde as fi jurat odata ca nu va mai avea acces nimeni.Mi-a aratat adevarata fata al acestui sentiment..mi-a aratat ca poate fi frumos sa sti ca iubesti pe cineva si ca acel cineva te iubeste la randul sau.Mi-a redat zambetul pe buze,fata mi s-a iluminat,corpul mi s-a incalzit iar inima a inceput sa pompeze din nou.Si totul doar cu o farama de dragoste.Era un tip oarecare,un strain pentru mine.un strain care a fost gata sa ma ajute cand am avut cea mai mare nevoie.a stiut sa ma asculte,sa ma alinte,sa-mi dea speranta si sa ma imbratiseze,in momentul in care aveam cea mai mare nevoie de aceste lucruri.Eram doi straini.Doi straini care erau unul langa altul la momentul potrivit.el ma ajuta sa imi recapat puterea,sa-mi recapat increderea in mine.el e alaturi de mine in orice moment.Si ceea ce sunt acum,e datorita lui.

Desi sunt trista tu ma inveselesti de fiecare data doar cu o simpla privire,ma faci sa vreau sa fiu langa tine tot timpul.imi e aproape imposibil sa nu tin la o persoana ca tine,cand tu ma faci sa-mi doresc lucruri la care nu m-as fi gandit inainte ca le-as putea avea.Ai patruns intr-un moment important in viata mea si vei fi de acum inainte o persoana foarte importanta pentru mine.Pentru ca tin la tine foarte mult,si simt ca sentimentul e reciproc.Iti multumesc ca esti in viata mea,pentru tine zambesc zi de zi,iti multumesc ca ma asculti,doar tie isi soptesc vorbe dulci in fiecare moment,si toate pentru ca Te Iubesc:*

2 comentarii:

  1. Deci dupa furtuna apare si soarele intr-o zi :D; ma bucur ca ai gasit ceva mai bun; nu te cunosc, dar sunt in faza cand "ma hranescc" cu astfel de povestiri, pt a-mi mentine vie flacara din interior.

    RăspundețiȘtergere